Bilder

Elin har nu slängt in ett helt gäng bilder på sin blogg från igår. Tänkte först sno lite bilder o lägga in här men kom på att de är lättare om dom som är intresserade går in på hennes blogg o tittar istället =)

www.thestyleismine.blogg.se



Jag och Edvin har inte gjort så mycket sen jag skrev sist, sovit o ätit =)
Jag har pluggat lite lite granna men insåg att de var lika bra o skita i då jag inte kunde koncentrera mig, får helt enkelt göra det ikväll istället.

Fundera på o gå en promenad men inge kul o gå själv, önskar jag hade en granne eller nån som kunde komma o ta ne kopp kaffe.. sällan någon som tittar in bara sådär, lite tråkigt =(

Bor ju alldeles för långt från mina vänner, eller så är de lata allihopa för de är inte ofta dom syns här hemma.

Nu blir de en kopp kaffe i min ensamhet.. eller Edvin är ju här =))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pluggar du till? Kom in på din blogg av en ren slump, men hittar ingenstans vad du pluggar till :). Skriv o berätta lite, du skriver intressant om ditt liv som trebarnsmor till tre jättesöta pojkar :).

KRAM

2010-10-11 @ 14:06:04
Postat av: Terese

Då kanske vi kan bli "gå kompisar" när vi flyttar till vikhagen??

2010-10-11 @ 14:26:03
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Emily

Anonym: ska berätta lite om vad jag pluggar till i ett annat inlägg.



Terese: De tycker jag verkligen vi ska bli =)

2010-10-11 @ 14:37:40
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Therese

Halloj där ! Kommer gärna ner i tid o otid att tar en kaffe som "förr", men du har ju ditt plugg o så på dagarna.. då vill man inte "störa" i onödan... missförstå mig rätt. Förstår hur viktig pluggtiden är....lika viktigt som om du hade haft ett jobb som tog upp din tid.



Sen när patrik kommit hem så är de kvällsmat disk o allt annat man ska hinna med.. ja du vet, jag behöver inte förklara :)



Men kaffe dricker jag gärna.. ofta o mycket... men man vill ju inte känna att man "stoppar upp" dig i pluggandet...

Hade jag vetat att de va så här du kände så hade jag kommit oftare :)

2010-10-11 @ 15:36:42
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: elin

jag hade gärna kommit oftare, hade gärna kommit förbi idag. Men Edvin är väl sjuk?

Och annars om dagarna är ju tanken att du ska plugga så då känns det som att man inte kan komma och störa.

Men kanske har missuppfattat, trodde du satt med plugg hela dagarna typ.

Men hör gärna av dig om jag kan komma ner på kaffe efter lämning. Det gör jag såklart jätte gärna.

Men känns enklast om du säger till när du känner att du har tid med det:) om du förstår vad jag menar.

Puss

2010-10-11 @ 15:44:57
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Emily

Therese, de är inte så allvarligt som du tror. Men de klart jag är avundsjuk på er som bor så nära. jag är ju inte med på samma sätt.. de är ingen som kommer hit för en kopp kaffe på morgonen.. som ni andra gör hos, dig, malin eller Elin.



Ja visst måste jag plugga men en kaffe hit o dit hinns alltid med =)



De är nästan roligare med oväntat besök.. som i gevalia reklamen.. haha..



Nej men de var en liten pik till er alla men absolut inget allvarligt =))



2010-10-11 @ 15:46:27
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Emily

Elin, som jag skrev till T så var det inte så allvarligt som ni antagligen tog det, de klart jag måste plugga men vem sitter i skolan och bara pluggar från 8-16?? pauser behöver alla, jag tar flera pauser varje dag här hemma =)



Ni får gärna komma förbi när ni har tid o lust!!



2010-10-11 @ 15:49:17
Postat av: en annan anonym

Kände vi varandra så hade jag gärna tagit en fika. Men nu är vi bara bekanta.. å tyvärr är jag inte den som vågar gå fram och prata bara sådär.

2010-10-11 @ 19:36:20
Postat av: Malin Hejdenberg

Jag tar gärna en fika tillsammans med dig, men som therese skriver så har du ju ditt plugg, tanken har funits men har tänkt att du behöver kanske plugga och vill inte störa dig i ditt pluggande. Kommer gärna på en kopp kaffe denna vecka om du vill?! Kramar Malin

2010-10-12 @ 13:42:03
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0