Blogga

Ja jag har verkligen varit kass på det nu, har tappat glöden lite. De brukar vara så ibland men sen kommer en period då jag skriver flera ggr om dagen istället.

Igår efter jag lämnat Hampus och Edvin på dagis så åkte jag och sebastian till stan. han var i STORT behov av en ny jacka till vintern. Hade även bestämt att vi skulle möta min pappa i stan och kolla på ny hockeyhjälm till sebastian. Vi hittade en Bauer!! har velat köpa en sån till sebastian länge men de är lite dyrare så som tur var köpte min pappa den. Tack!!!!
Han köpte även en jacka till sebastian, det uppskattar jag verkligen!

Sen köpte vi lunch och åt tillsammans med pappa på hans firma innan vi skulle hemåt igen.
Sebastain ville då stanna vid sin moffa så de fick han.
Han fick jobba lite med honom, han tyckte de var jättekul så han är där idag igen.

Jag satter honom på bussen till visby i morse så mötte pappa upp honom där.

Ni som av någon anledning tror att min pappa köper allt jag vill ha så har ni fel, snarare tvärtom men sist han var här så sa han att om barnen behöver något från sportaffären så får jag höra av mig och då ska man ju passa på =)


Imorgon är dagis stängt, vad vi ska göra då vet jag inte, hoppas på härligt väder så man kan vara ute ialla fall.

Bye


Kommentarer
Postat av: Therese

Så här tycker jag... vi tar barnens mommo som ett exempel... Hon finns här i ur och skur.. hon leker, busar och ger barnen TID... ibland köper hon något och barnen blir SUPERGLADA, förmodligen lika glada som sebastian blev igår när hans moffa "skämde" bort honom lite :) ... jag tycker tiden med barnen är tio gånger så mer värt än en massa saker... Tänk om ungarna skulle få nåt var och varannan dag eller så fort dom bad om något.. då skulle dom ju inte längre uppskatta sin mommo/moffa för vad dem är, utan bara för att dom får saker... vad är det värt i framtiden, en massa grejer att samla på hög.. ! ??



Igår och idag skämmer sebastians moffa bort honom med sin TID... det är guld värt, igår idag och länge länge framöver.. Han kommer inte minnas sin moffa för hjälmen och jackan, utan för hans engagemang och den tiden han gett sebastian dom här dagarna... :)



Sen att jackan och hjämen blev ekonomiskt underlättande för er är bara ett plus i kanten och naturligtvis väldigt uppskattat. Men sebastian kommer inte ta för givet nästa gång dom ses, att hans moffa ska ha eller ge honom en massa prylar ...:)



Det är MIN åsikt :) och bara min..........

2010-10-26 @ 15:49:59
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: marie

Vi kommer vara nere en vecka är det tänkt:)

2010-10-26 @ 20:52:18
URL: http://moonlitedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0