Edvin

Idag är Edvin hemma o är sjuk.. han är glad o pigg men lite dålig i magen. Så jag har redan hunnti byta et tpar blöjor på honom idag.. Intressant att veta va.. haha =))

Vi var och lämna Hampus på dagis förut, kan vara nyttigt för dom att den ena är hemma o den andra på dagis. Det gick jättebra att lämna Hampus fast Edvin gick med mig hem. Det var skönt att Hampus inte blev ledsen eller så. Edvin ville gärna stanna på dagis, så fort vi kom in gav han mig nappen som han alltid gör för att jag ska lägga den på facket, när vi sen skulle gå tog jag honom i famnen då kramade han mig så som han alltid gör när jag lämnar honom på dagis.. Det var kul att se. Tänk vad snabbt rutiner kan sätta sig och vad bra han måste trivas på dagis.
Verkligen härligt!!! Han är den lättaste ungen jag nånsin varit med om... Hoppas de fortsätter så.

Nu blir de lite kaffe o mys med Edvin, måste försöka plugga lite med.

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0