Fredag

Jag är trött.. verkligen jättetrött. Beror nog på att min halsfluss verkar ha flyttat över till andra sidan halsen.. jobbigt värre, men med lite pencillin så ska jag nog få bort den!

Hampus ligger uppe i sängen o gapar, vet inte vad som hänt med honom, han har alltid somnat så fort själv i sin säng. Men kanske är åldern, vid 3 års åldern verkar de hända en hel del. Han har börjat bli rädd för massa konstiga saker bland annat..


Ikväll är de idol, saknar sebastian lite extra på fredagar då vi alltid ser idol o har mys tillsammans. De små brukar sova då så det blir "eget" mys. Det är underbart. 
 Älskar varenda minut jag får tillbringa med min son <3

Varannan fredag när han inte är här så är det alltid så tomt, myset blir inte desamma :(


Imorgon är de upp tidigt o iväg på loppis med Therse och Elin, de ska roligt. Hoppas vi gör några sjysta fynd =)

Trevlig kväll på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0