God morgon!

Har nu återhämtat mig efter mötet igår, det var mycket info att ta in.. jag känner mig besviken.. ja väldigt besviken på skolan och på lärarna..Oroad är jag med. oroad för att dom inte verkar se.

Nej skitsamma, skriver om ngt roligt som var igår istället.
När vi alla föräldrar kom in i sebastians klassrum så hade barnen målat teckningar och så fick man gissa vilken tecknin ens barn gjort.
Jag gissade rätt =)

Sebastian hade målat en gubbe som spelar fotboll och skrivit
"Jag spelar fotboll, mamma och pappa"

Nu var inte A där men jag är så gott som alltid på möten så jag fick se den fina teckningen.


Hampus har kanske fått nagelbandsinfektion, hans långfinger är svullet och så är det var bredvid nageln, men han har inte ont. Jag satte på ett plåster så de ska skydda lite idag på dagis så får vi kolla mer på det ikväll.
Sökte på nätet nu och de stod att man kunde tvätta med två o vatten och gick de inte över om några dagar så skulle man kontakta vårdcentral så jag hoppas de går över av sig självt.


Nu ska jag plugga!

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0