God morgon

Edvin är hemma idag med då han hade lite feber i morse. Hampus var väldigt ledsen när kag lämna honom på dagis. Han ville också vara hemma. Jag hade gärna haft honom hemma men måste verkligen plugga och de känns tillräckligt svårt att hinna med det med ett barn hemma.
Skulle inte förvåna mig om dagis ringer om ett tag och säger att hampus är sjuk han med..

Sanningen är att jag inte har tid med sjuka barn just nu.. men inte mycket att göra när de blir sjuka.

Annars har helgen varit bra, i lördags tog vi oss en sväng till torget så barnen fick skejta lite.

Igår cyklade jag, sebbe o hamous bort till Elin, de skulle ut på promenad så vi hakade på, även Jonathan o Emil följde med. De var mysigt =)
Adde fotade en hel del så ska nog sno lte bilder så fort Elin lagt upp på sin blogg.

Jag har iaf lite bilder från i lördags.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0