hejhej

Idag har de varit en lite deppardag.. vet inte varför.. har femtusen tankar som nsurrar i huvudet.. vill bara skrika ut de till hela världen samtidigt som jag inte vet vem jag vågar anförtro mig åt. Jag vill ju vara säker på att ingen för det vidare om jag säger ngt så då är de lika bra att skita i o säga något.

Kan ju oxå vara att de är måndag o inte sebastian vecka, brukar vara ganska låg då.
Saknar ju honom så fruktansvärt när han är iväg.

Till mina vänner så ta inte det jag skrev förut så allvarligt. Självklart hade de varit kul med en kopp kaffe emellanåt. Jag förstår att ni tänker att jag inte har tid. Det är lugnt.. Ibland så känns de så trist o inte ses så ofta som jag är van vid. saknar er bara =)

Till dig anonym som kommenterade på inlägget "bilder" och som skrev att du gärna tagit en fika men att du inte vågar gå fram bara sådär.
Synd att du inte skriver vem du är.. nya bekantskaper är alltid trevligt =)

Nu ska jag plugga, ta igen en massa som jag missat idag. Tråkigt!! Men ett måste.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: elin

Saknar ju dig med!! håller helt och fullt med om att det inte alls blir lika ofta som för. Känner du att du behöver prata och släppa på dina tankar lite så finns jag här!!!

2010-10-11 @ 21:11:24
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: den andra anonyma

Kul att du tycker det. Jana heter jag. Bor uppe på närs med din gamla skolkamrat och har en son som heter Hugo.

2010-10-12 @ 07:39:28
Postat av: Emily

Ja men då vet jag vem du är =) Hade varit trevligt med fika nån dag. Hälsa Joel =)

2010-10-12 @ 11:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0