Kofta

jag orkar inte fota o lägga upp bilder på allt jag köpt... men en sak som jag köpte till mig själv var en stor lång härligt kofta. Var lite osäker på om jag skulle köpa den eller ej.
Men tänkte att 129 spänn för en kofta är ju billigt så jag köpte den.

Glad är jag för det. Jag ÄLSKAR den!!!! Har den på mig om kvällarna när de är kallt här, även under min tunna jacka. Tur jag köpte den.

Undrar också varför jag inte kollade mer på jeans, jag behöver ju verkligen jeans.

Finns mycket jag skulle behövt kolla på som jag inte hann med.. mycket mer jag skulle köpt.

Vill dit igen!! Snart, men de behövs ju pengar till det, annars hade jag åkt i helgen igen.. =)))


Kommentarer
Postat av: Terese

Tack! Jag är ledig på måndagar! Men det funkar ju även kvällstid!

2010-10-05 @ 07:08:41
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: elin

sicken tur att du inte ändra dig om koftan då, du va ju påväg att lägga tillbaka den flera ggr.

Behöver du jeans så kolla på hms hemsida, beställde jeans därifrån för 99:- styck och dom sitter jätte bra och e jätte sköna. puss

2010-10-05 @ 08:30:50
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0