Lördag kväll

I lördags så cyklade jag, Elin o Therese till Terese L, Malin och Anna var redan där.
Vi skulle dricka vin o ha de trevligt heeeela kvällen lång, trodde vi.

Först fick Anna åka hem ganska snabbt eftersom tobbe hade jour och blev utringd, Anna var nykter så hon körde.
Efter en stund till så fick therese cykla hem då Ebba vände o vred sig i magsmärtor o ville ha sin mamma såklart.

Vi andra hade de trevligt en stund till innan Elin helt plötsligt började må illa, Elin spyr aldrig hon kan inte.. men det tog inte lång stund innan hon var inne på toan o kräktes så JA hon var SJUK! Det var inte vinet, så mycket hade hon inte hunnit få i sig än. Sedna kräktes hon tydligen hela natten, stackarn!

Hon kunde inte cykla hem i det skicket så Johan fick komma o hämta henne o malin åkte då också med hem. Jag insåg ganska snabbt att jag skulle få cykla hem själv o mörkrädd som jag är så ville jag få det överstökat fortast möjligt så jag cyklade hem strax därefter.
Kalla mig löjlig men vad läskigt de var, just biten vid cementabrottet o där.. Har alltid varit mörkrädd, kommer säkert alltid att vara det..

Så kvällen slöt ganska tidigt men vi ar lovat att vi snart ska göra om det o så hoppas jag verkligen det blir. Det var iaf trevligt den stunden vi var där=)

Har lite bilder från kvällen med.













Japp så här snygga är vi!!

Och jag kans vara på frågan många av er undrar
Nej Anna har inte däckat, hon är bara jävligt bra på att fejka, som jag skrev tidigare. Hon var nykter!


Kommentarer
Postat av: Malin ( lillstrumpa )

ja et va en liten kväll men vi hade riktigt riktigt roligt på den stunden.. :) får vi göra om ju :)

Gillar bilden på Anna haha.. DÄCKAD :)

2010-10-19 @ 22:51:00
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0