Lördag

Lördagen är här o helgen håller på att försvinna lika snabbt som den kom.
Jag har städat badrummet o tvättat kläder.

Min familj är hemma igen, barnen somnade i bilen o sover ännu. hampus på soffan och Edvin i sin säng.
Måste väcka dom snart annars lär de inte somna ikväll.

Känns ännu så trist att de inte blir nå mys med Elins ikväll men men..
Är så sugen på o göra nåt.
Dricka vin med tjejerna??

Men vet ej om jag vågar ta mig hem till någon då alla har magsjuka barn.

Kanske någon vill komma hit o dricka vin?

Värt o kollas upp.

Igår var vi hos Tilde på kalas, hon fyllde 9 år. Köpte muggar som man kan måla själv o sen bränna i ugnen. Hon målade en mugg medans vi var kvar. Riktigt fint blev det. Hon är jätteduktig.

Ska väcka mina barn nu, ta lite mellis o sen gå ut en stund.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0