Minnesgudstjänst

Igår var det minnesgudstjänst för Elin Hejdenberg.

Det var väldigt fint men också väldigt sorgligt.. kan inte låta bli att undra vad meningen är, varför ska en ung tjej behöva lämna sina små barn, sin man, sina syskon, sina föräldrar...??
Varför kommer alltid finnas. Lika mycket som vi alla undrar varför William blev sjuk och fick lämna sina föräldrar, syskon, mormor, mostrar..??

Det var jobbigt att se alla Elins närmaste i deras sorg och när låten Heaven is a place nearby spelades var det väldigt jobbigt att se Therese och Elin Hedman då den låten är en "William låt" för dom.

Det brast totalt för dem, att se alla mina fina vänner så ledsna gör så ont.. att de ska behöva gå igenom detta..





Man får sig en tankeställare när det händer såna här saker, jag hoppas ni alla där ute tar hand om varandra.
Ta hand om era vänner, era familjer som att varje dag vore den sista!!

Hela kvällen igår kände jag mig konstig, nedstämd.

Vackra Elin






Idag fyller Elins son Ludde ett år.
En dag som han får fira utan sin mamma.
Det är så fel!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0