Rubrik!!

Visst är de ibland svårt att hitta en passande rubrik. De tycker jag iallafall.

Idag tog staffan en sjukdag på Edvin så jag kunde få lite lugn o ro att plugga.
Edvin har varit feberfri hela dagen så imorgon är de dags för dagis för honom igen. Han längtar nog dit =)

Staffan och Edvin har idag varit o hälsat på Edvins farmor, faster Micki o lillkusinen Nelly.

Det har inte hänt så mycket annat skojit idag att berätta om.

Hampus har börjat berätta mera om dagis och det är så kul att höra hans historier. De bästa kompisarna nu är Mille, (även känd som Snabb-Mille när Hampus pratar om honom) Vincent och Alfa.
Det är iaf dom namnen som kommer upp när han berättar om sin dag.
Det är så kul nu när han är större och kan prata o beskriva saker på ett bra sätt.

När jag ändå tänker på saker barnen berättat så kom jag att tänka på en grej sebastian berätta för ett tag sen.

" Idag när jag satt uppe i ett träd och pratade så pussade en tjej mig helt plötsligt, jag hade munnen öppen när hon gjorde det. Då blev jag så förvirrad att jag ramlade ner från trädet "

Är det inte härligt så säg!! =)

Barnen berättar varje dag om roliga härliga saker.

Avslutar med lite bilder




Fina killar vid matbordet =)




Fina Hampus




Sötnos Edvin




Hampus är sur.. på täcket.. =)


Lite gladare igen



Syskonmys =)



Kommentarer
Postat av: elin

Mycket härliga bilder.

Och kan säga att de stämmer som Hamus säger: jag kom till dagis en halvtimme tidigare idag och passade på att sätta mig ner och iaktta lite:) Hampus Mille Vincent och Alfa lekte som galningar.. nästan så man blev rädd,brottades och såg arg ut, men plötsligt så började alla as garva, sen satte dom igång igen:) härliga ungar

2010-10-12 @ 22:16:44
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tror att våra killar kommer att få hur roligt som helst uppåt i åldrarna, det är så roligt att följa dom. Tydligen har dom blivit jättetajta på dagis och Mille pratar JÄMT om dessa killar även han! Undrar jag va Snabb-Mille kommer av?S Härliga killar har vi Emily!!!

/Snabb-Mille-Mamman!

2010-10-13 @ 06:58:52
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0