Sovmorgon!

Ja idag har jag fått sovmorgon, till halv 12! Vaknade till ett tomt och tyst hus. Staffan o barnen har åkt iväg till en av hans bröder o hälsar på.
Jag är faktiskt lite bortskämd med sovmornar, får de ofta på helgen. Brukar inte sova till halv 12, men till halv 10 - 10. Vilket är mer lagom då jag tycker dagen blir förstörd när man sover för länge, men de är bra skönt att sova.
Jag har alltid varit morgontrött, kommer förmodligen alltid att vara det.
I veckorna när kl ringer halv sju så snozar jag oftast till 7. hatar att stiga upp.

Älskar att vara uppe sent o att sova länge..

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost o en kopp kaffe .

Ikväll skulle vi egentligen ha ätit mat med Elin, Adde o Holly men holly är lite magsjuk så vi får hoppa över det.
Typiskt!!
hade längtat efter att ses o ha en mys kväll.
Jaja.. de kommer fler helger.

Ha en bra lördag allihop.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0