Today

Ni har blivit duktiga på att kommentera, det gillas =))

Önskar fler läsare kunde kommentera bara, nu är de kanske 5-6 st som gör det men alla andra läsare då..!!

Idag har jag pluggat en del, det är så mycket denna omgång så jag börjar bli nervös.. behöver ändå små pauser mellan varven.

Staffan ska komma hem o äta lunch idag så jag ska snart slänga ihop lite mat. Alltid trevligt med lite sällskap, blir ju lite ensamt att vara själv hela dagarna.

malin ska komma på en kopp kaffe sen med, trevligt =))

Ikväll är det föräldramöte på skolan, ska bli intressant. Jag gillar faktiskt föräldramöten, pratar inte så mycket men tycker de är bra att få info och samt höra vad andra föräldrar har att säga.

Igår var de Zumba, denna gång med hantlar, fan vad skoj de är. hade gärna tränatr 1 till pass/vecka.

Imorse försökte Hampus vara sjuk.
- Mamma jag har lite ont i huvudet idag för jag vill vara hemma...

-Jaså de säger du men vill du inte till dagis och leka med alla dina vänner då, jag vet att Mille vill cykla med dig idag.

-Jaaaa de vill jag.

barn är ju så, ser bara för stunden vad dom vill göra. Tänker inte framåt att de faktiskt är kul på dagis eller vad man nu ska göra.

Kommer ihåg när sebastian var i hampus ålder.
En morgon sa han,
- Mamma jag är nog lite sjuk idag
-Jaha vad är du för sjuk då?
-Svartsjuk.

hahaha.. bra försök men icke så trovärdigt.



Här är sebastian 3 år, som Hampus är nu.
Har inte så många bra bilder på honom på datorn eftersomjag inte ägde nån digital kamera då. Har lite fler bilder på min gamla dator.



Här är han nästan som Edvin är nu, nån månad yngre bara.


ja dom växer fort.. för fort..




Här är han nu, 8 år gammal, gillar AC/DC o har ett hål i örat =)


Kommentarer
Postat av: marie

Det där känner man igen.. Men så lämnar man dom på dagis och så vill dom inte ens följa med hem sen istället :)

2010-10-14 @ 11:58:28
Postat av: AnnaaNordin

svar: jo men även om men högerklicksskyddar så kan folk ändå göra en printscreen hur lätt som helt och sno en bild på det sättet. Eftersom det är väldigt många som skriver idiotiska kommentarer (jag vet vilka det är och en av dem är polisanmäld) så kommer jag inte lägga ut bilder till en början. Jag svarar inte ens på de idiotiska kommentarerna och publicerar inte heller och gör ingenting tillbaka men de ger ändå inte upp!

2010-10-14 @ 13:46:05
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Therese

Tänk vad dom växer fort, våra älsklingar :)



Ja alla besökare ja... undrar oxå över vem det är som egentligen besöker bloggen. 100-120 stadiga besökare om dagen... men få kommentarer :(



Staffan hemma på lunch.. jaja.. hoppas han hann få nåt litet i magen.. kan se honom på cykeln på väg tillbaka jobbet ätandes ur matlådan... ;)

2010-10-14 @ 13:47:55
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: elin

men guuuud så liten han har varit då!!!

Minns knappt det, fasen vad tidenv går snabbt alltså.

2010-10-14 @ 13:49:00
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: linda

ÅÅ lilla Sebastian!! Minns den tiden så starkt! Ett tillfälle jag minns extra mycket var när han lärt sig bajsa på pottan. Han kom med pottan i handen och skulle sitta i vardagsrummet me mig och bajsa bara för att visa!! Haha, goa unge!

2010-10-14 @ 13:52:39
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: Marianne

Svartsjuka är oxå en sjukdom....gulliga unge :)

2010-10-14 @ 15:26:11
Postat av: malin hejdenberg

åh så stor han blivit.. tänk att dom varit små små ärtor och legat i vår mage.. helt otroligt.

Tack för i dag. Trevligt med en pratstund och en kopp kaffe..

kramar

2010-10-14 @ 19:08:35
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0