...

Åh.. Elin.. Det är så jävla fel det här..

Jag känner inte dig, mer än via blogg och facebookn men ändå gör det så ont. Jag vet att du är den finaste, underbaraste, härligaste, mest omtänksamma människa som funnits.
Så varför ska du behöva lämna dina barn, din man, dina syskon och föräldrar..

Varför?? Vad är meningen med det? Kan inte finnas nån mening.. det är bara så fel, så jävla fel!







Det var märkligt i natt, Elin kom till mig i mina drömmar.. det var roligt, men ändå konstigt..
Det var verkligt, så verkligt att jag vaknade och tog mobilen bredvid mig och loggade in på fb, vet inte varför kändes som att jag var tvungen, som att något hänt.. dock hade de inte hänt ngt direkt på fb..
Klockan var ca halv 3 när jag vaknade..
Elin pratade med mig men minns inte idag vad hon sa, hon gick oxå iväg hela tiden som att jag skulle gå efter men det gick inte riktigt.

Sov gott underbara Elin!! Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0