Foton

Har nu suttit o gått igenom en massa kort som ska på framkallning. Är ju så kass på och göra det så det är säkert 2000 kort jag har o gå igenom. Mindre kul!
Har inte ens gjort hälften o är redan trött på de. får fortsätta en annan kväll.

Staffan är uppe och målar för fullt. Färgen kommer inte räcka har vi nu märkt så jag får åka till stan imorgon och köpa mer färg. ska nog passa på o göra lite andra ärenden med, så de blir väl en heldag på stan.

Nej längtar till sängen nu me de fröjer nog ännu ett tag innan jag lägger mig.

Ja just de på fredag ska staffan hämta lekstugan vi ska köpa, JIPPI!! Har velat ha en sen vi köpte huset för snart 4 år sen.. har vi verkligen bott här i snart 4 år.. tiden ränner iväg.

Min lilla Ebba har idag opererat bort sin "knöl" vid ögat och det gick jättebra, hon o patrik sitter på båten på väg hem igen. (hon är ju in ebba eftersom jag är fadder om nån undrar )
Sen är hon ju världens goaste unge med!


Kommentarer
Postat av: Jenny Hallgren

Fan vad tiden går fort =) 4 år i huset =)

Men det är ju ett perfekt och fint hus =) Vad kul att ni får hem lekstugan i morgon =) Vad ska han hämta den med?

2010-09-16 @ 14:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0