God morgon!

Har lämnat ungarna på dagis, kommit hem, ätit frukost och druckit kaffe. Ska strax ta o börja med plugget.
Brukar alltid börja med o kolla lite på fb o lite bloggar så de är gjort sen kan jag plugga fram till lunch.
Måste ta mig till affären en sväng med.

Det gick lika bra att lämna idag som alltid, hampus är väldigt mammig när vi kommer men när jag väl ska gå är det inga problem. Det är skönt att allt går så bra för både han och Edvin.

Ikväll är de dags för zumba. Kul!!!

Imorgon åker jag, Elin o Therese med båten till min syster, sover där och på fredag ska vi shoppa järnet.
De ska bli sååååå skoj!!!!!

Jag vet att jag tjatar men de får ni stå ut med =)


Här kommer en låt som egentligen inte är min typ av musik men jag gillar den här.
Desto fler gånger jag hört den desto bättre blir den, tycker jag.



Kommentarer
Postat av: Marianne

Ha det så kul och hälsa Johanna :)

2010-09-29 @ 13:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0