God morgon

Ny dag, nya tag som man säger.. hoppas verkligen jag kan ta nya tag idag.
Har en förbannat jobbig hosta som inte vill ge med sig.

Igår blev det inte så mycket plugg, var tvungen att träffa Malin, hade ju inte hunnit med de sen hon kom hem.
De var skönt att få se henne, krama om henne, gråta en skvätt med henne, prata om Elin, skratta tillsammans, även prata om annat. Även om hon tänker på Elin konstant så tror jag det kan vara skönt för henne att prata om annat med. Jag önskar man kunde göra något för att minska hennes smärta, men det går inte.
Men jag finns här för henne dag som natt till 100 %, hoppas du vet det malin men de tror jag =)

Sen hade Therese teletid med barn ang Tyra, hon har ju haft lite ansträngd andning så hon fick en tid kl 14 och undra om jag kunde köra, Ja det klart!! Så vi hämta alla Therese ungar på dagis o fritids o åkte till stan, efter det skulle vi till Ardre där patriks mamma o pappa bor. Dom har en lekstuga till salu som vi ska köpa!!
Vi var där o kollade på den. Jättefin, lite småfix behövs men det är bara kul, att måla o fixa.

Staffan hämtade våra barn på dagis o fritids och mötte sen upp oss i ardre. Även patrik kom efter jobbet. Sen åt vi korv med bröd innan vi for hem igen.

Hem o i säng med ungarna, kollade sen idol och sen somnade jag på soffan vid 9 typ, vaknade vid 11, raka vägen upp i sängen, sov till halv 8 i morse o ändå är jag trött. Sovit för mycket kanske?!!!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen börja plugga..

föresten sä är ni väldigt dåliga på att kommentera, igår hade jag 83 besökare men inte en endaste kommentar =(
Skärpning!! =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack snälla snälla Emily för hjälpen igår.. GULD värt !!! <3

2010-09-08 @ 10:11:23
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0