Idag är de dags

Idag åker vi!!! Vid 5 tiden går båten.. så de är ännu några timmar kvar.
Hampus och Edvin är hemma idag, skönt att hinna träffa dom klokt innan jag ska åka.
MÅste ändå gå igenom uppdrag 3 innan jag kan skicka in det och packa lite, får försöka hitta lite bra tillfällen när barnen är lugna så jag kan fixa med de.

Först hade jag tänkt lämna dom på dagis och hämta efter Edvin sovit middag, ca halv 2 men kände igår kväll att jag ville ha en hel dag med mina små älsklingar. Ska ju vara borta ända till lördag natt så kommer inte träffa dom föräns söndag morgon och det är lång tid när man inte är van att vara borta.
Fast jag tror tiden kommer gå snabbt när vi är iväg.

Jag skulle aldrig kunnaåka dit med barnen,
 nu kommer jag kunna gå runt i lugn o ro o titta utan nån som gnäller o svider.

Nu måste jag fixa lite frukost.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0