Japp..

Lite bilder kommer här, har fixat o trixat lite med en del av dom. Är ju inte så bra på de men men...
















Bilderna är från igår när Staffan o barnen var iväg o lekte lite. Jag var på loppisrunda med Therese o gjorde en hel del fynd. Bla Overall, tjocktröja o jacka till Edvin, En t-shirt till Sebastian, En tjocktröja till hampus, massa småbilar, legoambulans och motorcykel, böcker till alla barn, en liten studsmatta, lektvättmaskin o diskställ o lite tallrikar, muggar o bestick, ett par skor till hampus (såg typ nya ut) ja de var nog de, allt gick på ca 550 kr, helt ok pris tycker jag =)

Vi var runt på lite olika loppisar, började i sanda åkte sen till västerhejde, vibble o terra nova.



I Lördags när vi vakna var Edvin jättesvullen under sitt ena öga, tror de berodde på myggbett som han fått precis vid ögat, han verkar vara lite överkänslig mot myggbett, de blir alltid stora bölder. Fotade hans öga iaf.





Idag har jag pluggat o barnen varit på dagis och iskola, staffan har ju jobbat såklart. Var ganska kul o börja med plugget igen efter helgens ledighet, fick även mitt första uppdrag rättat och betyget blev VG+, De kändes väldigt bra! Gav mig extra styrka att fortsätta i samma tempo o kanske kämpa ännu mera, för bättre betyg går de ju att få.. =)


Jag och sebastian har varit ute en sväng ikväll för att sälja jultidningar, inte lätt då de flesta redan köpt, men de gäller att inte ge upp, de gjorde vi inte heller så de blev en hel del sålt till slut.
Sen ska ju ännui all släkt köpa med =)

Vill du köpa av sebastian är de bara o hojta så kommer vi!!!

Nu ska jag ta hand om disken som jag inte hann med förut, Staffan är ute o klipper gräset, imörkret.. svårt o hinna tidigare.

ha en trevlig kväll alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0