Lite läskigt..

För några dagar sen skrev jag om Elin som kom till mig i drömmen, ville mig något men jag vet inte riktigt vad, vaknade och det kändes som att hon varit där.. men sen tänkte jag, nej det var bara en dröm, jag har ju tänkt så mycket på henne. Det jag inte skrev då var att hon bar en vit klänning, en bröllopsklänning men en enkel sådan, ingen flådig, stor klänning..

Berätta sen om drömmen för Therese och sa då att hon hade en vit klänning, 
Therese säger då - vad var det för typ av klänning?
Jag - En bröllopsklänning men en enkel sådan
Therese - Nej men lägg av, vilka rysningar jag får
Jag- Vadå??!! Vad är det??
Therese - Hon ska begravas i sin bröllopsklänning

Då fick jag rysningar och insåg att det faktiskt var Elin.

Hon kom till mig för att säga Hej och hej då, tror jag. Vi hann ju aldrig ses.

Malin tror också att hon kom för att säga hej.
Det känns helt otroligt att hon kom till mig så, lite läskigt men ändå underbart.

Underbara Elin, en fantastisk tjej!!


Kommentarer
Postat av: Jenny Hallgren

Åh, vilka rysningar jag fick när jag läste det...

Va synd att du aldrig hann träffa henne, jag tror också att hon kom för att säga hej och hej då..!!

Kram

2010-09-09 @ 10:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0