Plugg plugg

Yes det är vad jag gör och jag känner hur slut jag är i huvudet nu, kanske blir bättre när man vant sig vid detta.

Första uppdraget ska vara inne på måndag, är nästan klar men ännu lite finslipning ska göras.

Har haft lite tankebanor ungefär så här: Vad tusan har jag gett mig in på?? Jag kommer aldrig klara av detta.. för att i nästa stund tänka, jag ska klara detta, jag kommer klara detta!
Om jag klarar det, tänk vad mycket det kommer göra för mig som person..

Kommer iihåg när jag precis klarat uppkörningen, när jag gick därifrån ner mot stan så kändes det som att jag flög fram, det var en underbar känsla!

nu måste jag äta lite, min mage kurrar för fullt, behöver en paus i allt vad plugg heter med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0