Sebastian 8 år

Idag fyller Sebastian 8 år. Ett stort grattis till min son!!!

Här kommer morgonens bilder










Efter han öppnat paketen så fick han ett kuvert, med ett brev i, som jag bad honom läsa högt. Filmade det så höj volymen o spetsa öronen =)
Tyvärr blev det lite mörkt då jag inte hann med o tända lampor och i hallen har vi lågenergi lampa så de tar typ en kvart innan den tänds =(












Ja han blev glad för cyklen som ni såg på filmen. Han har önskat sig en sån läääääänge!
Förutom cykeln fick han en Michael Jackson dvd, NHL 09 till Playstation2, En bok med Bellman historier, 2 t-shirtar och 1 tjocktröja. Han blev väldigt glad för allt. Då har vi prickat rätt, de känns kanon.

Jag har precis bakat tårtor, Sebastian önskade sig 1 maräng tårta och en rosa princess tårta. Så det har jag pysslat med hela fm. Nu ska jag städa upp efter allt bak o sen dammsuga.

Sedan kommer de vara kalas hela dagen.

Hoppas ni alla får en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken kul grej ni gjorde där.....hehe. Jättefin cykel han fick. Förstår att han blev glad. :-D Hoppas han får en kanondag och även ni oxå såklart. Ha det gott!! KRAMA Sebastian från mig!!!

2010-09-10 @ 12:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0