Stan

Idag har jag varit i stan o handlat en massa. Färg o list på byggmax, lite smått o gott på öb, massa leksaker på lekstugan, fick en stor kasse med saker för 279, de kallar jag kap, egentligen skulle de säkert kostat runt tusenlappen.
Så de blev lite julkpappar till ungarna. brukar inte handla de så här tidigt annars men de är lika bra att börja i tid.

Sen var vi på din sko, handlade skor till mig själv!! Händer inte så ofta. Handlade dessutom underkläder idag, händer inte heller så ofta. barnen är alltid dom som är i störst behov av de ena o de andra. Men idag var det jag som var prio =)))

Handlade lite vantar till barnen o pyjamas till Edvin, så lite fick dom med..

Avslöt med Willys innan vi åkte hemåt.

Tack Therese för sällskap o all hjälp idag.

Snart börjar idol. men först lite bilder på Edvin.


Igår hade Edvin kladdat med smör på dagis o fått de i håret. Har man smör i håret då kan man göra så här =)




Edvin i en av sina nya pyjamasar


Kommentarer
Postat av: Marianne

gullungen :-D

2010-09-16 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0