Stan

Idag blev de en sväng till stan med Elin, Therese och lilla Tyramyra.

Handlade en ny kamera, har kollat på den nu ikväll.. vill ju testa alla funktioner helst på en och samma gång.. =)

Kan ännu inte säga hur nöjd jag är, tar nog ett tag att veta. Måste ju lära mig allt först. Det är ingen systemkamera som jag helst vill ha, men nån dag så ska jag köpa mig en sån.

Sen handlade jag lite kläder till mig själv, jeans, linnen, kofta, jeansleggings och lite kläder till sebastian som han ska få när han fyller år.

Åkte till stan en sväng när staffan kom från jobbet med. Skulle kolla på jysk, men de fanns inte mycket möbler där som vi ville ha.. eller vi o vi, de är sebastians rum vi ska ha möbler till så han har ju vissa krav så det blir IKEA.

Tänkte lägga in lite bilder som är tagna med den nya kameran.













Hampus fick vara modell när jag provade lite olika lägen och så.. nu var det ganska mörkt när jag tog korten, har ännu inte hunnit fota i dagsljus, de ska jag göra imorgon.

Den sista bilden har jag gjort mörkare.. vill lära mig mera med att fixa med bilder och så..vet att många fixar o trixar men jag är kass på sånt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0