Ullared

Yes på torsdag åker vi med båten o på fredag blir de shopping!!!!!
Kan inte fatta att vi verkligen ska dit, de är en sån grej som alla andra gör men inte jag, men nu ska jag göra det.. haha.. löjligt de låter men de känns verkligen så jävla fantastiskt!

Har denna förmiddag pluggat, pratat i tele o fixat med tvätt.. nu ska jag äta innan jag ska plugga mera och fixa med lite mera tvätt, måste se till så de finns rena kläder här hemma när jag åker bort. 2 hela dagar lämnar jag staffan o barnen... nej han kan fixa med sånt oxå men de är svårt o hinna med när man är själv så vill ju underlätta lite för honom =)

Imorgon blir de ZUMBA.. lite nervöst faktiskt. Kollade på lite youtube klipp på zumba, då blev de ännu mer nervöst.. haha.. lär ju garva as mycket men ska försöka o hålla mig.. de kommer bli skoj.

GI går bra, men kör inte helt ytan pasta o sånt utan har bestämt mig för att äta bulgur, fullkornspasta o sånt där nyttigt istället, försöka minska ner på den färdiglagade maten, tex köttbullar, ska göra eget istället.
Ska bara hinne med de oxå.

Ikväll blir de iaf kycklingfile med bulgur med aprikos, paprika o andra nyttigheter.

Nu ska jag äta blodpudding o lite grönt.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0