Tomtetåg

Igår gjorde vi inte ett skit, mer än att städa undan efter nyårspartyt.
Men de är skönt o slöa till de emellanåt. Dck har de blivit lite för mycket slöande här nu när alla varit lediga.
Barnen har gett oss sovmornar varje dag, till 9-10 tiden. Det är lyx.
Igår sov dom ända till 11, men då var också både Edvin och Hampus vakna från 11 tiden på nyår till 3 då vi gick o la oss så inte så konstigt kanske.

Idag så läste jag på Therese fb status att de var tomtetåg i dalhem så vi begav oss dit.

Innan vi skulle åka lyckades jag få en ganska bra bild på både Edvin och Hampus :)





Edvin ser lagom road ut :) I väntan på tåget




Bakom all rök är tåget, äntligen!!



Jag och Hampus på tåget.




Staffan, Hampus och Edvin <3




Tomten försökte få upp Hampus i sitt knä men han ville inte...





Edvin var mest bara livrädd, grät så fort han fick syn på tomten.. så det belv ingen bild på¨Edvin och Tomten.


Det fanns en eld man kunde värma sig vid, de gillade ungarna :)





Imorgon börjar allvaret igen.. för staffan. Men bara 2 dagar sen är han ledig ons-sön.
Mitt allvar börjar inte föräns nästa måndag, skönt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa visst va de mysigt. Det är helt klart en nyfunnen tradition för oss. Barnen tyckte de va jätteroligt =)

2011-01-02 @ 23:52:44
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0